neděle 4. září 2011

Honili jste někdy ovci?


Dnešku se budu ještě hodně dlouho smát :D No včer večer nám dovezli ovce. Máme totiž velkou zhradu aby jsme to nemuseli sekat tak ijsme si tam pořídili ovce. No a jak už jsem hodněkrát psala máme psa.. Border kolii. A to je pes, který odjakřiva mezi ovcema žije, no tak jsme si s bratrem řkli proř ho tam nepustit no a jako všechno bylo pokodě až do té doby než se jedna sekla v plotě jak se snažila utéct. No bratr ji leťel pomoct z druhé strany plotu a jak byl tak zapálený do toho zachraňování nechal otevřené vrýtka a bum jedna ovce byla pryČ :D NO a samozřejmě jsem jí nemohla nechat létat jenom tak po městě... Já jsem za ní letěla celé udýchané jenže ona se mě njspíš bála tak předemnou utíkala :D NO a pak komusi vletěla na zahradu... No naštěstí ten pán co bydlel v tom baráku měl tak ovce tak tu ovci chytl hodil přes rameno a nesl jí až k nám domů. Chudák.. bylo to celkem daleko... UŽ nikdy nechci chytat ovci :D
Vaše Sarqwa :-)
K článku přidávám fotky z dnešního outfitu :-) Mám na sobě: šaty : Maisy, punčochy: second hand, kabelka: orsay, boty: C&A, náramky: H&M,, naušice: vlastní tvorba







1 komentář:

  1. vyzeras strasne rozkosne:)
    Inak ak si sa este nezapojila stale u mna prebiahe giveaway o Ck parfum ETERNITY, zapojit sa mozes tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/09/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat